Obsługa klienta

Chcesz zmienić sprzedawcę energii elektrycznej lub paliwa gazowego?

1

Zapoznaj się z naszą ofertą, którą znajdziesz na stronie internetowej lub skontaktuj się z naszym konsultantem dzwoniąc pod numer +48 22 480 27 22.

2

Podczas krótkiej rozmowy telefonicznej nasz konsultant zada kilka pytań w celu dopasowania idealnej dla Ciebie taryfy.

3

Jeśli Nasza oferta spełnia Twoje oczekiwania i zdecydujesz się zmienić sprzedawcę na Polski Operator Energetyczny dostarczymy do Twojego domu komplet dokumentów.

4

Zapoznaj się z treścią wszystkich dokumentów, podpisz umowę oraz inne dokumenty i odeślij je na adres Polski Operator Energetyczny.

5

Dzięki udzielonemu pełnomocnictwu możemy rozpocząć proces zmiany sprzedawcy – dopełniamy za Ciebie wszelkie formalności. Zmiana sprzedawcy energii elektrycznej i/lub gazu nie wpływa na sposób dostarczenia tych usług – zostanie zachowana ciągłość świadczenia powyższych usług.

Zobacz jakie to proste!

W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta – nasi konsultanci chętnie odpowiedzą na wszystkie nurtujące pytania.